מעבר דירה

איך לייבא מסין ריהוט בעת מעבר דירה

איך לייבא מסין ריהוט בעת מעבר דירה

בעת מעבר דירה אנחנו נמצאים במצב לחץ, בין העבודה למשפחה כעת עלינו להתמודד גם עם מעבר לבית חדש ואולי אף אזור מגורים שונה לחלוטין-דבר שגורם למורכבות במעבר הריהוט מהדירה.

לאחר שנים של אותו ריהוט, צבירת בלאי ורצון לרענן ולחדש לקראת המגורים הקרבים, עולה הדילמה האם לרכוש ריהוט בארץ או שמה איך ליבא מסין לכלל הבית ואם כן, אז מהן העלויות? היתרונות והחסרונות בכל אחד מהצדדים.

כפי שאנחנו יודעים, סין התברגה בעשור האחרון כיצרנית ומייצאת מס 1 בעולם שמספקת סחורות לכל חלקי העולם. אחד השווקים הגדולים והרווחיים ביותר בסין הינו שוק הריהוט שעליו גם המגזר הפרטי והעסקי חולשים ללא הרף. ריהוט בית שלם בישראל עלול לעלות כ50% יותר כאשר רוכשים רהיטים מקומיים ולעומת זאת בסין ניתן לבצע זאת ע"י חיסכון אדיר בפן הכלכלי ובאותה נשימה לשמור על טיב ואיכות המוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

עם זאת, המסע לסין, ההליכה בין השווקים והחשיפה לתרבות שונה לגמרי מהעולם המערבי עלולה להקשות על התהליך. יש לקחת בחשבון כי מרבית השווקים שנמצאים בסין בראש ובראשונה מייצרים לאוכלוסייה בסין, מהסיבה הפשוטה שמרבית הסוחרים אינם עומדים בתקן האירופאי או האמריקאי ולכן יש צורך לבדוק בקפידה עם מי החלטתם לעבוד. אם אין לכם ניסיון או היכרות עם השוק הסיני, מומלץ להיעזר בשרותיה של חברה שאכן בעלת קשרים וותק בעולם הזה ומסוגלת לפתור קשיים בירוקרטיים כאלה ואחרים.

נסיעה לסין כרוכה בעובדה שעליכם לבצע ולקבל את כל ההחלטות החל מבחירת סוגי הבדים, הצבע שלהם, גדלים שונים לכל רהיט ועד כדי סוג החומר. אנו כישראלים רגילים לקבל את המוצרים שלנו כאן ועכשיו וחשוב להבין שמדובר בתהליך שמצריך סבלנות ודקדקנות בפרטים הקטנים ביותר מפני שבמקרה וההזמנה שלנו הגיעה לארץ וישנה טעות בצבע, גודל הרהיט או כל סוגיה אחרת אף ספק לא יקבל את המשלוח חזרה ותיאלצו להתמודד עם ריהוט שונה ממה שבחרתם מלכתחילה.

המלצה אישית – סיור מקדים

בכדי שתוכלו להתכונן בדרך הטובה ביותר למסע בסין ולהבין את אופי ומהות הבית שברצונכם לרהט, צאו לסיבוב בחנויות רהיטים שונות בארץ. בדקו לאלו רהיטים אתם מתחברים יותר מכל הבחינות ונסו לבוא בראש פתוח לנושא. בצורה כזאת תוכלו להבין עם מה אתם מתמודדים ולקבל מושג כיצד הריהוט בבית הבא שלכם יראה.

לסיכום , לכל מטבע ישנו שני צדדי והאמרה הזאת נכונה במיוחד אם החלטתם ליבא מסין ריהוט לאחר שרכשתם דירה בכפר סבא שתמיד חלמתם עליה, עליכם לשקול בכובד ראש האם באמצעותכם הזמן והסבלנות לבצע מחקר מקיף של עולם הריהוט בסין. במידה והחלטתם ללכת בכיוון זה אנא פנו למומחים בתחום שכן הם יכולים לפתור עבורכם בעיות שמעבר ליכולתכם. בצורה כזאת תוכלו להבטיח ריהוט לבית במחיר המשתלם ביותר ובאיכות גבוהה ללא פשרות.